۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۷۵۵۱۸۱
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان خبر داد؛

برگزاری جشنواره «طعم کتاب با عشایر» در لرستان 

برگزاری جشنواره «طعم کتاب با عشایر» در لرستان 
راستخانه گفت: جشنواره «طعم کتاب با عشایر» استان لرستان، فصل بهار در بخش های مختلف فرهنگی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سیدسجاد راستخانه، صبح امروز در دیدار با فرمانده بسیج ناحیه عشایری استان در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره «طعم کتاب با عشایر» در استان گفت: در راستای عدالت اجتماعی و بهره مندی اقشار مختلف جامعه از امکانات و تسهیل دسترسی عموم مردم به کتاب و کتابخانه، با مساعدت نهاد کتابخانه های عمومی کشور، جشنواره «طعم کتاب با عشایر» در استان با بخش های مختلف فرهنگی برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان افزود: استان لرستان یکی از استان های بوده که جمعیت قابل توجه ای از عشایر در فصول گرم سال در این استان مستقر بوده و در این راستا خدمت رسانی فرهنگی به این قشر ولایتمدار یکی از اولویت های اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان می‌باشد.

وی ادامه داد: کلید جشنواره «طعم کتاب با عشایر» در استان لرستان اواخر فصل بهار زده خواهد شد.

راستخانه تصریح کرد: جشنواره دارای بخش های مختلفی بوده که در این خصوص نیازمند مساعدت سایر دستگاه های اجرایی مرتبط در استان هستیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان اظهار داشت: جزئیات جشنواره «طعم کتاب با عشایر» استان لرستان در آینده نزدیک به صورت کامل به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحقق وعده صادق جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تنبیه متجاوز گفت: به نمایندگی از جامعه کتاب و کتابخوانی استان لرستان، ضمن قدردانی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع مشروع در برابر جنایات رژیم خبیث صهیونیستی، با غرور و افتخار این سیلی و پاسخ سنگین و پشیمان کننده و این پیروزی مقتدرانه را به ملت قدرشناس و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تبریک می گویم.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات